Cantik Tak Koleksi Kain Pasang Di Sini?

JAMINAN KEPUASAN KAMI



Sejak menceburi bidang perniagaan online ini,kami ada menjalankan kajian rambang dengan ramai "likers" kami.Kami dapati ramai yang masih sangsi dengan kami.

Kami dapati ramai yang mengatakan bahawa koleksi kami cantik,koleksi kami eksklusif,koleksi kami sukar untuk di dapati di kedai biasa,harga yang kami tawarkan berpatutan dengan kualiti & design dan lain-lain lagi.Namun demikian,ramai yang masih teragak-agak untuk berurusan dengan kami.

Kami memahami akan ketidakselesaan para pelanggan kami.Dimana mereka mempunyai keinginan untuk membeli tetapi terbatas dengan beberapa masalah seperti ingin melihat sendiri koleksi tersebut,ingin merasa sendiri material yang dipamerkan,takut koleksi yang dipamirkan tidak seperti yang diinginkan,masih ada sedikit perasaan takut dalam diri untuk melakukan pembelian dan sebagainya.

Untuk semua pelanggan kami,kami memberikan jaminan KALAU KAIN YANG ANDA PESAN SUDAH SAMPAI DI TANGAN ANDA DAN ANDA TAK PUAS HATI DENGAN KUALITI ATAU DESIGN KAIN TERSEBUT,PULANGKAN SEMULA KEPADA KAMI DALAM MASA 3 HARI BEKERJA,ANDA BOLEH MENUKARNYA DENGAN KOLEKSI YANG LAIN ATAU WANG ANDA AKAN KAMI KEMBALIKAN.

Mengapa perlu sangsi dengan kami 

Inilah visi dan jaminan kami selama kami menceburi bidang ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...